مناجات نامه طنز

ای خدای Hard دلمFormat کن***Field من را خالی از برکت مکن 

Option غم را خدایا On مکن***File اشکم را خدایاRun مکن 

Delete کن شاخه های غصه را***سردی و افسردگی را.هرسه را 

Jumper شادی بیا تاSat کنیم***سیستم اندوه را Reset کنیم 

نام توPassword درهای بهشت***آدرسEmail سایت سرنوشت 

تا نیفتد Bug در اندیشه مان***تا که ویروسی نگردد ریشه مان 

ای خدا از بهرما ایمن فرست***بهر دلهای پرآتشFan فرست 

ای خدا حرف دل با کی زنم***Help می خواهم که F1 می زنم

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ق.ظ http://boudan.blogsky.com/

از مویرگ های وب به قلب دوست داشتنت اومدم و میگم امید که سی پی یوی وجودت پر کار و گرم و پر تکاپو باشه و فن وجودت در جریان و پیوسته.
توی گردش اف وان روی بودن ما هم کلیک بزن.

مهرداد:سی پی یو وجودمو رو پراز کاروتلاش کردی فن وجودم آتیش گرفته بود نرمالم کردی بلاخره ازت ممنونم ازت تشکر میکنم

دختر بارانی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

خودت هم با خدا همین طور دردا دل میکنی یا این فقط مال وبلاگته؟

خدایی که انسان آفریده وبه او شعور ذهنی داده تا در این دنیای مجازی باهم بانوشتن وصحبت کردن از همدیگه خبر داشته باشیم ودوست عزیز من باخدای خود نه باشوخی درده دل میکنم نه چیز دگر یه بار دگر یه نگاهی به وبلاگ بنداز و دوباره فکر کن این برای شوخی با کامپیوترم بود. دوست دارم خدا از تمام بندگانش خبر داشته باشد موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد