جملات عشقانه با عکس

روز تولدت دوس داری از عشقت چی کادو بگیری؟! ( با صداقت جواب بده )                       

عکس متحرک تولد

روز تولدت دوس داری از عشقت چی کادو بگیری ؟!

گرفتن چه هدیه ای خیـــــــــــــــلی خوشحالت می کنه ؟!

هر چی می خوای بگی بگو

اما

راستشو بگو !!!

                      

عکس کودکان

زندگیمون خالی از غم و ماتم بود

شاد بودم وقتی سن و سالم کم بود

عکس متحرک تولد


عکس عاشقانه

عشق

شانه ی مردانه می خواهد

مثل وقتی که کوه

آنقدر شانه اش را

بالا می دهد

که ابر

تمام تنهاییش را

ببارد


عکس عاشقانه

می خواستم جهان را به قواره ی رویاهایم درآورم

رویاهایم

به قواره ی دنیا در آمد…

عکس عاشقانه فانتزی


عکس عاشقانه

با عبور گرم چشمانت از مقابلم

حماسه ای شگرف در قلبم،

شب باران زده را حقیر می شمرد

براستی با من بگو

که چشمانت

از کدامین لحظه ی اقیانوس

آب می نوشد …

عکس عاشقانه مقایسه

مقایسۀ خود با دیگران کار احمقانه ایست

که شادی را از شما می گیرد.

تنها کسی که باید خود را با او مقایسه کنید،

دیروز خودتان است…

نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام. چقدر این پستت قشنگ بود.من یه دهه هشتادی هستم.تا الان عشق نداشتم که بدونم ازش چی دوست دارم کادو بگیرم.ولی فکر میکنم صداقت ومحبت بهترین کادو باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد