احسـاس با عکـس

احسـاس با عکـس             

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

حالم خوب است
اما گمانم مدتی است
لبخندم درد می کند …

 

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

من زیر چتر خود هستم
تو زیر چتر خود..
و بارانی که
هی هدر می رود
" احسان پرسا "
 



مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

آدمی را دیدم
با سایه خود درد ودل میکرد...

چه رنجی میکشد او
وقتی هوا ابریست...!



مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

به شدت نیاز دارم یکی پائین زندگیم بنویسه : چند سال بعد ... !!
 

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

جز خاطره

وقتی که رفت
دیگر باز نیامد ...

سیدمحمد مرکبیان
 

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

همیشه همینطوره
آدمها
یا اشتباهی سر راه هم قرار می گیرند
یا دیر ...

" احمدغلامی"



مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

یاد بگیر که آرزو کنی
هر چیز دقیقا همانطور که
باید ، اتفاق بیفتد . . .



مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو
یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو

"حافظ"
 



مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

یــــواشـــکی زن شدم...!
مادرم یــــواشـــکی به پدرم گفت بچه دختر است.
من یــــواشـــکی بزرگ شدم.
هر ماه یــــواشـــکی درد کشیدم.
یــــواشـــکی عاشق شدم.
یــــواشـــکی مادر شدم.
افسوس که در سرزمین من زن بودن تنها یک اتفاق یــــواشـــکی است..

 

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

دنیا به تنهایی نمی‌تواند انسان را کامل کند.
خواندن کتاب‌های بهترین نویسندگان هم باید به آن اضافه شود ...

"گاتهولد افرایم لسینگ"
 

            

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد