احسـاس با عکـس

 احسـاس با عکـس

 


گروه اینترنتی ایران سان

تـــــو برمی‌گردی
و زنــــد گـــی را از جایی‌ که پاره شده
دوباره به‌ هم می‌دوزیم.

در صندوقِ خاطره‌ها هنوز
نخ برای بخیه زدن هست ...!

 

گروه اینترنتی ایران سان

غمگینم
چونان پیرزنی
که آخرین سربازی که از جنگ برمیگردد
پسرش نیست!

مایاکوفسکی



گروه اینترنتی ایران سان

هـمه در دنیـا کـسی را دارنــد،بــرای خودشــان..!

"خــُسـرو" و "شیـــرین" ..."لیـلی" و "مـَجنــون" ..

"رامیـن" و "ویـس" .... "پیــرمــَرد" و "پیرزَن" ..

"تــو" و "اون" ...

"مــَن" و "تــَنهـآیی" !!



گروه اینترنتی ایران سان

آدمی که منتظر است هیچ نشانه ای ندارد

هیچ نشانه خاصی!

فقط با هر صدایی برمیگردد . . .

گروه اینترنتی ایران سان

بیچاره عروسک!
دلش میخواست زار زار گریه کند
اما...
خنده را بر لبانش دوخته بودند..
 

گروه اینترنتی ایران سان


خــاصیـتــ دنـیـاستـــ . . . کـه در اوج داشـتـن و خـوشـبـخـتـی
دلـهـره ی از دسـتــ دادَن . . . پـــر رنـگــ تَـر استــ . . .



گروه اینترنتی ایران سان

نتـــــــــرس . . .

اگـــــــر همــــــــ بخـــــواهمــــــــ
از ایـــن دیــــــــوانـه تـر نمیــشومـــــــــ !
گفـــــته بودمــــــــ بی تـــو سخــــت میگــــــذرد بـی انـصـافــــــــ !
حـــــرفمــــــ را پس میگــیرمـــــــــ
بــی تــــــو انگـــــــار اصـلا نمـیگــــــذرد!



گروه اینترنتی ایران سان

دیشب که بغض کرده بودم
باز هم به خودم قول دادم
من سلام می‌گویم
و لبخند می‌زنم
و قسم می‌خورم
و می‌دانم

عشق همین است
به همین سادگی...



گروه اینترنتی ایران سان

اینقدر خودت رو نگیر … !
اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن … !
وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد …
فکر نکن که فوق العاده ای !!!
شاید اون کم توقعه …

 

گروه اینترنتی ایران سان

دوســتــت دارم را هزار بار دیگر تکرار کن . . .
اینجا نه بینی کسی دراز می شود ! . . .
نه گرگی به گله ات میزند ! . . .

 

گروه اینترنتی ایران سان

نیستی ببینی بعد رفتنت

پشت این عینک آفتابی

هوا بد جوری بارونیه...

 

گروه اینترنتی ایران سان

دنـیـا اونـقـد کوچـیـکه که آدمــایـی رو کـه...

ازشـون متـنـفری هـر روز مـی بـیـنـی !!!

ولـی اونـقـدر بـزرگــه که اونــی که...
دلـت مــی خـواد رو هـیـچ وقـت نمـی بـیـنــی!!!

 

گروه اینترنتی ایران سان

دور که میشوم، نزدیکتر می آید...!

نزدیک که میشوم، دورتر میرود...!
انگار که این " فاصله "
همیشه باید به شکلی رعایت شود !

 

گروه اینترنتی ایران سان

آدم هایی که تو دنیای مجازی دورشون شلوغه ،
خیلی تـــــــنــــــــها ترن !

 

گروه اینترنتی ایران سان

عشق اون نیست که در اوج رابطه، پاک بمونی ...
عشق اونه که در اوج اختـ ـــلاف،
خیانت نکنی...



گروه اینترنتی ایران سان

آدمست دیگر...
یک روز حوصله هیچ چیز را ندارد
دوسـت دارد بـردارد خـودش را بـریـزد دور . . . !

حسین پناهی



گروه اینترنتی ایران سان

حقیقت دارد که من می توانم
با شعرهای تو
با باران مشاعره کنم
و بند نیایم ...



گروه اینترنتی ایران سان

چشـم دیـدنـش را نــدارم ؛

زنی کـه هـر روز...

در گوشم تکـرار می کـند.... :

The Mobile Set is Off



گروه اینترنتی ایران سان

حالا که رفته ای

حسابی که هوا را بی من نفس کشیدی

سر دو راهی که رسیدی، به چپ برو

به جهنم ختم می شود !



گروه اینترنتی ایران سان

بگذار ،
این بار ،
عکس ،
برایمان حرف بزند !!
 

آرزوهـای خـوب و دست یافـتنی ...

آرزوهـای خـوب و دست یافـتنی ...


 

 

 

بچه ها نظر یادتون نره.... 

خیلی از آدمها آرزوهای عجیب و غریب دارند، بعضی از آنها به برخی از آرزوها می رسند و برخی دیگر حسرت آنرا تا آخر عمر در دل دارند، در دل آرزو می کنند شاید بالاخره برسد روزی که ثروتمند بشوم ... یا ای کاش می شد فلان خونه یا ماشین را می خریدم
اما هیچ کدام از آنها نمی خواهند بپذیرند که دوست داشتن واقعی هر آنچه آنها می خواهند، می تواند همان دست یافتن به آن آرزو و امید باشد.

و چقدر خوب می شد همه با تمام وجود می گفتند ...


دوست دارم با آدمهای خوب دوست باشم
دوست دارم روی هر چیزی که خوبه اسم خوب بگذارم
دوست دارم از راه های خوب به جاهای خوب برسم
دوست دارم مسیرهای خوب را برای شروع انتخاب کنم
دوست دارم با انتخاب خوب به آرامش برسم
دوست دارم با تصمیمات خوب موفقیت های خوب بدست آورم
دوست دارم به آدمهای خوب کمک کنم
دوست دارم اگر روزی نیاز به کمک داشتم فقط از آدمهای خوب درخواست کمک کنم
دوست دارم همیشه در هر کجا که هستم خوب زندگی کنم
دوست دارم به مکان های خوب و دیدنی سفر کنم
دوست دارم به طرف هر چه که خوبه مجذوب بشوم
دوست دارم اشیاء خوب را خریداری کنم
دوست دارم همه خوبیها برای آدمهای خوب باشه
دوست دارم خوب احساس کنم و احساس خوبی داشته باشم
دوست دارم خوابهای خوب و رؤیاهای حقیقی ببینم
دوست دارم خوب و با احساس برقصم
دوست دارم چشمهام فقط خوبی ها را ببیند
دوست دارم خوبی ها بر زشتی ها غلبه کنند
دوست دارم همه آدم های بدبین، خوشبین بشوند
دوست دارم زمین پر بشه از خوبی ها
دوست دارم آدمها همدیگر را خوب و مهربان صدا کنند
دوست دارم همه آدمها نامهای خوب داشته باشند
دوست دارم عطرهای خوب را استشمام کنم
دوست دارم موسیقی های خوب گوش کنم
دوست دارم آهنگ های زیبا بنوازم
دوست دارم توی دنیا فقط خبرهای خوب باشه
دوست دارم حرفهای خوب بزنم
دوست دارم برای همه اتفاقهای خوب بیفته
دوست دارم فردی خوب برای همسری خوب باشم
دوست دارم فرزندی خوب برای مادرم باشم
دوست دارم همه به هم حرفهای خوب و قشنگ بزنند
دوست دارم صبح ها خوب و سرحال از خواب بیدار بشم
دوست دارم روح و جسم خوبی داشته باشم
دوست دارم همه دوستهای خوبی برای هم باشند
دوست دارم همه با هم خوب و با احترام برخورد کنند
دوست دارم آدمها در لحظات سخت و تنهایی به یاد هم باشند
دوست دارم همه کارهایم را با یاد خدا آغاز کنم
دوست دارم تجربه های خوب را بیاموزم
دوست دارم برای همه دعاهای خوب کنم
دوست دارم همه آدمها به آرزوهای خوبشون برسند
دوست دارم تقویم زندگی همه ما سرشار از جشن و شادی بشه
دوست دارم هر شب ستاره ها را تماشا کنم
دوست دارم درخشش نور خورشید را هر روز نظاره کنم
دوست دارم وقتی برف میاد آدم برفی بسازم
دوست دارم زیر بارون خیس بشم و آواز بخونم
دوست دارم همیشه خوب و پاک زندگی کنم
دوست دارم با صدای بلند از خدا تشکر کنم
دوست دارم از شمای دوست بخاطر اینکه اینهمه خوبی تشکر کنم
راستی؛ تا حالا فکر کردید که چه چیزهایی را واقعاً دوست دارید ؟....
  

زیبا و عاشقانه

 جملات عاشقانه, متن های زیبا
 کاش بودی و میفهمیدی وقت دلتنگی یک آه چه وزنی دارد!
لطفاهی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟!
دلتنگی معنی ندارد... درد دارد...
 
متن های زیبا, جملات کوتاه عاشقانه
 
این روزها من
خدای سکوت شده ام
خفقان گرفته ام تا
آرامش اهالی دنیا
خط خطی نشود...
اینجا زمین است
اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است
اینجا گم که میشوی
بجای اینکه دنبالت بگردنن
فراموشت میکندد.........
 
متن های زیبا, جملات کوتاه عاشقانه
 
 جملات عاشقانه, متن های زیبا
 
دلتنگی چه حس بدی است....
تنهایی چه حس بدی است
کاش...
پاره ای ابر میشدم
دلم مهربانی می بارید
کاش نگاهم شرار نور میشد
اشتی میدادش
و
که دوست داشتن چه کلام کاملی است
و
من...
چقدر دلم تنگ دوست داشتن است!
 
متن های زیبا, جملات کوتاه عاشقانه
 
میان ماندن و نماندن

فاصله تنها یک حرف ساده بود

از قول من

به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد ،

آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد

 
متن های زیبا, جملات کوتاه عاشقانه

بی تو بودن را معنا می کنم با تنهایی و آسمان گرفته

آسمان پر باران چشم هایم

بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه

بی تو بودن را چگونه میتوان تفسیر کرد

وقتی که بی تو بودن خیلی دشوار است ؟ 
 
 
لطفا نظر یادتون نره ه ه..........

نمـایش احسـاس با عکـس

نمـایش احسـاس با عکـس

 


گروه اینترنتی ایران سان

زندگی تمامش خطای دید است من تو را می بینم و تو مرا نمی بینی!...

 

گروه اینترنتی ایران سان

ارزش بودنت را همیشه از اندیشه ی یک لحظه نبودنت می توان فهمید ...



گروه اینترنتی ایران سان

مشــروب؟؟ نه ممنــونم...
سیگار؟؟ نه ممنونـم...
ماری جو آنا؟؟ نه ممنونـم...
مسافــرت؟؟ نه ممنونـم...
دیازپام؟؟ نه ممنونـم ...
مــن فقط به آغــوشی برای آرامش نیــاز دارم!



گروه اینترنتی ایران سان

آنــہــایی که به جــای فـریـــاد زدטּ ، سکوت می کننــد

یک روز به جـای اینکه صبـــر کننــد ،

در را بــاز می کننـد و می رونــد . . .

گروه اینترنتی ایران سان

منم رفتم ... یه روز دیگه برگردم
عینِ همین بارونِ بی‌خبر
عین باد ... که وزید،
صاف وزید تو هر چی واژه بودن
من غرقِ اون همه کلمه، پرسیدم:
- سکوت چیه که آدم می‌تونه باهاش
هم جهنم بره، هم بهشت !؟

سید علی‌ صالحی

گروه اینترنتی ایران سان

من "خاطر"ت را میخواستم!
نه "خاطره ات" را ...



گروه اینترنتی ایران سان

شده ام یک معادله ی چند مجهولی!
این روزها
هیچ کس
از هیچ راهی
مرا نمی فهمد ...



گروه اینترنتی ایران سان

در تمام لحظه هایم تکرار میشوی

اما

تکراری نمیشوی ...!



گروه اینترنتی ایران سان

سخت است حـــرفت را نفهمند،
سخت تر این است که حــــرفت را اشتباهی بفهمند،
حــــالا میفهمم، که خـدا چه زجــــــری میکشد
وقتی این همه آدم حـــرفش را که نفهمیده اند هــــیچ،
اشتباهی هم فهـــمیده اند.

 

گروه اینترنتی ایران سان

اسمهای مجازی...
تصویر های مجازی...
مشخصات مجازی...
و در بین این همه چیزهای مجازی...
تنها یک چیز حقیقت دارد
تنهایی من و تو.

 

گروه اینترنتی ایران سان

آدم هــا را زمـــانــی کــه نـیـــاز بـــه شنـیده شـدن دارنـــد ...

بـشنــــــویــد

نــــه زمـانـیکـــه حـــوصلـــه شــنـیـدن داریــــــــــد  ...

 

گروه اینترنتی ایران سان

این روزها

فاصله عشق و فاحشگی در حد یک شب است .....

شبی که نمیدانی فردایش عاشق میخواندت یا فاحشه ....

به همین سادگی....!!

 

گروه اینترنتی ایران سان

به خاطر بسپار:

برای شاد زیستن باید بتوانی‌ در بعضی‌ مواقع بگویی :

نــــــــــــــــــــــــه !

 

گروه اینترنتی ایران سان

هیچ قطـــــــاری از ایـن اتاق نمی گذرد..!

مـن اینجا نشسته ام..

و با همیـن سیگار قطــــــــــــار می آفرینم..!

...

نمی شنـــوی ؟!

سرم دارد ســـــــــــوت میکشد !!!

 

گروه اینترنتی ایران سان

یعــــنی می رسـَد روزی
کـــه همینجا بنوـیسم:
آمـــد....
کـــه بمــــآند...



گروه اینترنتی ایران سان

نــه تنهـــا ترکت می کنند ...

حتـی وقت رفـتن بــا تمام پـــر رویی دستــور هم میدهند :

مواظب خودت بــاش ... !!



گروه اینترنتی ایران سان

کسی چه میداند...

من...

امروز...

چندبار فرو ریختم...

چندبار دلتنگ شدم...

از دیدن کسی که...

فقط پیراهنش شبیه تو بود. .. ....



گروه اینترنتی ایران سان

خودت را به من قالب کرده ای
دیگر هیچکس به غیر از تو قالب قلبم نمیشود ....



گروه اینترنتی ایران سان

داستـان عشق ما عادلانه نبود ...
هرچه دروغ بود از تـــــــــــــو ..
هر چه باور بود از مــــــــــــن ... !



گروه اینترنتی ایران سان

در دریای متلاطم زندگی, با خدا بودن مطمئن تر از ناخدا بودن است ...