جملات عشقانه با عکس

روز تولدت دوس داری از عشقت چی کادو بگیری؟! ( با صداقت جواب بده )                       

عکس متحرک تولد

روز تولدت دوس داری از عشقت چی کادو بگیری ؟!

گرفتن چه هدیه ای خیـــــــــــــــلی خوشحالت می کنه ؟!

هر چی می خوای بگی بگو

اما

راستشو بگو !!!

                      

عکس کودکان

زندگیمون خالی از غم و ماتم بود

شاد بودم وقتی سن و سالم کم بود

عکس متحرک تولد


عکس عاشقانه

عشق

شانه ی مردانه می خواهد

مثل وقتی که کوه

آنقدر شانه اش را

بالا می دهد

که ابر

تمام تنهاییش را

ببارد


عکس عاشقانه

می خواستم جهان را به قواره ی رویاهایم درآورم

رویاهایم

به قواره ی دنیا در آمد…

عکس عاشقانه فانتزی


عکس عاشقانه

با عبور گرم چشمانت از مقابلم

حماسه ای شگرف در قلبم،

شب باران زده را حقیر می شمرد

براستی با من بگو

که چشمانت

از کدامین لحظه ی اقیانوس

آب می نوشد …

عکس عاشقانه مقایسه

مقایسۀ خود با دیگران کار احمقانه ایست

که شادی را از شما می گیرد.

تنها کسی که باید خود را با او مقایسه کنید،

دیروز خودتان است…

دلنوشته های خودمونی

‏دختــــــری پشت یه هزار تومانی نوشتــــــه بود:

پدر معتــــــادم برای همین پولی که پیش توست یک شب مــــــرا به دست صاحب خانه مان سپــــــرد!

خدایــــــا چقدر می گیری؟؟

چقــــــدر مــــــی گیــری؟؟

که بگــــــذاری شب اول قبر، قبل از ایــــــنکه تو ازم سوال کنی، من ازت

بپرسم چــــــــــــــــــرا...!!؟؟‏

دختــــــری پشت یه هزار تومانی نوشتــــــه بود:


پدر معتــــــادم برای همین پولی که پیش توست یک شب مــــــرا به دست صاحب خانه مان سپــــــرد!


خدایــــــا چقدر می... گیری؟؟


چقــــــدر مــــــی گیــری؟؟


که بگــــــذاری شب اول قبر، قبل از ایــــــنکه تو ازم سوال کنی، من ازت


بپرسم چــــــــــــــــــرا...!!؟؟


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



من سرم توی کار خودم بود


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



بعد یه روز یه نفر رو دیدم


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر

عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



ما اوقات خوبی با هم داشتیم و بعد من یه کادو مثل این بهش دادم


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



وقتی اون هدیه من رو قبول کرد من اینجوری شدم


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر


ما تقریبا همه شب ها ، با هم تلفنی صحبت می کردیم


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



و این وضع من توی اداره بود


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



رمانتیکه همکارام من و اونو دیدند، اینجوری نگاه می کردند


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



و من اینجوری بهشون جواب می دادم


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



وی اون یک گل رز مثل این داد به یه نفر دیگه


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



و من اینجوری بودم


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



بعدش اینجوری شدم


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر

بله .. این آخر عشقهای خیابانی

عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر