عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



من سرم توی کار خودم بود


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



بعد یه روز یه نفر رو دیدم


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر

عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



ما اوقات خوبی با هم داشتیم و بعد من یه کادو مثل این بهش دادم


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



وقتی اون هدیه من رو قبول کرد من اینجوری شدم


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر


ما تقریبا همه شب ها ، با هم تلفنی صحبت می کردیم


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



و این وضع من توی اداره بود


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



رمانتیکه همکارام من و اونو دیدند، اینجوری نگاه می کردند


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



و من اینجوری بهشون جواب می دادم


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



وی اون یک گل رز مثل این داد به یه نفر دیگه


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



و من اینجوری بودم


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر



بعدش اینجوری شدم


عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر

بله .. این آخر عشقهای خیابانی

عاقبت عشق و دوستی های خیابانی ! +تصاویر


نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ب.ظ

عشق خیابونی عشق نیست،هوسه.......بیچاره عشق که چقدر مظلومه....عشق با پاکی ووفا همراهه....

از همه دوستان عذر خواهی کرده و این مطلب برای شوخی و مزاح بوده.

روزگاریست همه عرض بدن می خواهند




همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند




دیو هستند ولی مثل پری می پوشند




گرگ هایی که لباس پدری می پوشند




آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند




عشق ها را همه با دور کمر می سنجند




خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد




عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد