احسـاس با عکـس

احسـاس با عکـس            

      

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

تاریخ را کنار بگذار ...
جغرافیـــــــــا مهمتر است
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 تو کجـــــــایی ؟

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

تلنگر کوچکی است بــاران

وقتی فراموش میکنیم ؛

آسمان کجاست … !



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net


روی کره زمین چه چیز میتواند مجلل تر از یک صندلی راحتی، یک کتاب و یک فنجان چای باشد!
 



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net


رسیدن آداب دارد.
وقتی رسیدی باید بمانی،
باید بسازی
باید مدام یادت باشد که چه قدر زجر کشیدی تا رسیدی
که آرزویت بوده برسی …
وقتی رسیدی باید حواست باشد
تمام نشوی!

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

آدم که عاشق شد , گرما نمیفهمد
آدم که عاشق شد , من من ,نمیفهمد
طوفان نمیفهمد , سرما نمیفهمد
چیزی نمیفهمد , اصلا نمیفهمد !

علیرضا آذر

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net


عزیزکم
من که نمرده ام
سفره دلت را باز کن
قول میدهم
اگر برای آوردن خنده روی لبهایت
کاری از دستم برنیامد
چهار زانو بنشینم
و تا آخرین لقمه
غمهایت را نوش جان کنم
چند نخ سیگار هم رویش

سالار ملکی
 



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

از آن همه عشق
شماره ایی ماند
یعنی فقط چند عدد!
تازه چند تا صفر هم
میانشان دلبری می کنند!
این را گفتم تا بدانی
نیت کرده ام آنها را برای ابد
پاک کنم از این گوشی !
فقط باید کمی
خودم را
جمع و جور کنم!
البته اگر این
سیم کارت لعنتی
مثل صد بار
قبل!
تو را گوشه ای
قایم نکرده باشد!



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

خدایا ...

من چیزی نمیبینم
آینده پنهان است

ولی آسوده ام ،
چون تو را می بینم

و تو همه چیز را ...
 



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

سادگی را هرجا یافتی ...

همانجا بمان ...

پشیمان نمی شوی ...

رنگش سبز است ...
 

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net


سرما همه چیز را به هم نزدیک می کند ...

گاهی حرف های تو از دهان من بیرون می آیند ...
گاهی دست های من از جیب های تو ...

روزبه سوهانی
 


       گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net


گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

نظرات 2 + ارسال نظر
m.o شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:24 ب.ظ http://a-rajai.blogfa.com

باسلام دوست گرامی وب جالبی داری به وب منم یه سری بزن و از ترفندای خوبم استفاده کن ممنون میشم

مسعود یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ق.ظ

خدایا به من آن ده که آن به...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد