احسـاس با عکـس

 احسـاس با عکـس

 


گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net
 


اینجا زمین است ...

قیمت یک عشق تا عشق دیگر یک قهر ساده است ...!/

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

سیب می خواهـــد دلــش ...
آنکه بی حساب عاشـــق است ...
امــا نمی داند ...!
کـــرم دارد روزگـــار مـا !
 



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

هر کس بد ما به خلق گوید
ما چهره به غم نمی خراشیم

ما نیکی او به خلق گوئیم
تا هر دو، دروغ گفته باشیم



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

مــــرا به دیگــــری وا مگذار . . روزی می بینیــــمان . . تاب نـــمی آوری . . . / .

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

مسافر کناریم که پیاده شد،

پنجره ایی گیرم آمد.

باقی مسیر را گریستم...
 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

از دور دوستت داشتم !
بی هیچ عطری
آغوشی
نگاهی
یا حتی بوسه ای
تنها دوستت داشتم ��br> اما حالا اگه دور شی ��br> چه کنم با اینهمه وابستگی؟
 



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

خاطره یعنی
گذشته ها، نگذشته ...



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

امروز آرزویم را در گوش قاصدک خواندم
به باد سپردم
قبل از اینکه چون قبلی ها
خودش بر باد روند ...



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

دست هایت که مال من باشد ...!

هیچکس..!

مرا..! دست کم نخواهد گرفت ..!
 

 



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

این قاعده ی بازی است ....
اگر دست دلتان رو شد که دوستش داری ...
باختنت حتمی است ...
مراقبِ آخرین جمله‌ی آخرین دیدار باشید ؛
دردش زیاد است!

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

هیچ انتظاری از کسی ندارم...

و این نشان دهنده ی قدرت من نیست ...

مسئله ...

خستگی از اعتماد است ...

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

مـن
گــاهــی
بــا خـــیـال ِ تــو
مـیـخـــــندم هـــــنـوز ...

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

همین امروز باید خودم را گم کنم
بروم ثبت احوال و درخواست شناسنامه جدید کنم
فردا با مستعارم قرار بگذارم
که هیچ وقت بی قرارِ " من " نشود
باید بزنم زیرِ این "من "
و بعد بگردم دنبال " تو "
دنبالِ هر" تویی " غیر از " تو "

نادیا میرسنبل
 

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

هزار بار هم حاضرم برگردم به کودکی و باز بزرگ شوم
با اینکه سخت ترین کار دنیاست
فقط به عشقِ دستــــان مهربانِ پــــدر

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

قشنگ یعنی چه‌؟
قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه‌ی اشکال
و عشق
تنها عشق
تورا به گرمی یک سیب می‌کند مانوس


سهراب سپهری



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

شنیدن جمله " تو بهترین دوست منی " لذت بخش نیست ؛

اگر که از طرف یک خرس بیان بشه . . .

دوستی های از نوع خاله خرسه ؛ دوستی های خطرناکی هستند . . .
 



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

انگشتت را
هرجای نقشه خواستی بگذار
فرقی نمی کند
تنهایی من
عمیق ترین جای جهان است
و انگشتان تو هیچ وقت
به عمق فاجعه پی نخواهند برد.....


لیلا کردبچه



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

چـه آزمون دشوآریستــ . . .

قلبت رآ سمت چپ بگذآرنـد و بگوینـد :

برو بـه رآه رآست . . .



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گاهی برای مادربزرگ لاک میزنم،مثل بچگی که او برایم لاک میزد ...
آن وقتها دست من میلرزید، حالا دست او ...
اما دستهای او هنوز هم زیباتر است ...



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

تو دنیا سه چیز صدا نداره (!)

مرگ فقیر ، ظلم غنی ، چوب خدا ...!



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net


گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد