دوست داشتن

شب را دوست دارم بخاطر سکوتش سکوت را دوست دارم بخاطر آرامشش آرامش را دوست دارم بخاطر بودنش در تنهایی تنهایی را دوست دارم بخاطر بودنش درعشق عشق رادوست دارم بخاطر دوست داشتنش 

 

کاش بودی تا دلم تنها نبودتااسیر غصه فردا نبود 

کاش بودی تا فقط باورکنی بی تو هرگز زندگی زیبا نبود

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://norm.blogsky.com

خیلی باحالیییییی...

[ بدون نام ] شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام:
شعرهای قشنگی نوشتی.امیدوارم اگه کسیا دوست داری به هم برسید.

قربون شما دوست گرامی وعزیز من که در این مورد منو تشویق میکنید

دختر بارانی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام:
ببخشید من دیروز برات نظر گذاشتم اما یادم رفت اسمم را بنویسم.
۱ پیشنهاد دارم که وبلاگ بهتری داشته باشی و اون اینکه بین نوشته هات خیلی فاصله نباشه یعنی ۱ امسال و بعدی سال دیگه(آیکون چشمک)
اما در کل وبلاگ ساده و قشنگی داری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد