دختر ترشیده

دختری هستم به سن بیست وسه*** فارغ ازدرس وکلاس ومدرسه*** مدرک فوق دیپلمم کامل نیست در حسابداری*** دارم از خود خانه و جا و مکان*** مرغم و خواهم زبهر خود خروس*** مانده ام در حسرت تاج عروس*** مبل و اسباب و لوازم هر چه هست*** پنکه و سرویس خواب وفرش وتخت*** هست موجود و جهازم کامل است***پول نقد و زنتیا هم شامل است*** هر چه گویی هست تنها شوی نیست*** برسرم گیسو و زلف و موی نیست*** ترسم از بی شوهری گردم تلف*** بردهانم آید ازاندوه کف*** کاش جای این همه پول وپله*** گیر میکرد شوهری توی تله*** میشدم عبد وکنیز شوی خود*** می نمودم چاره درد موی خود*** گیسوانی عاریت چون یال اسب*** می نشاندم بر سرم با زور چسب*** زلف خود را چون پریشان کردمی*** حتم دارم در دلش جا کردمی*** آنچنان شوری زخود برپا کنم*** تا که شاید در دلش ماوا کنم*** بارالها توکرم کن شوی را*** خود مرتب میکنم این موی را    

 

 

 این واسه و خنده شوخی بود.... از همه دوستان دختر عذز میخواهم  

 

 

 

 

واسه دوستی که بمب خنده است نوشتم امیدوارم خوشت بیاد 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد