وچند سال بعد یک دیوانه در کوچه

من مانده ام با اختراعی ازگراهام بِل

هی زنگ می زد مکث کردم با کمی دل دل

برداشتم گوشی الو الهام تویی؟ خوبی؟

که ناگهان فریاد زد ای ترسوی بُزدل!

اصلن نمی فهمم خدای من چرا الهام

 از من  چرا دلخور شدی ای دختر عاقل

برهم نزن طرح قدیمی رفاقت را

بازی نکن با عشق من مانند یک پازل

شاید سکوت تو پراز ناگفته ها باشد

مثل صدای شاملو با شعری از بیدل

این خواستگار آخری میلیونری تُخس است

دیدی چطوری رفتی از دستم دل غافل!

دوراه مانده : می کُشم یا می روم از شهر

یا می شوم دامادتان یا می شوم قاتل

و راه سوم خودکشی با چند تا مدرک

که تو مرا کُشتی خیال واهی و باطل

                  ***

سر چوپی روز عروسیتان منم الهام

همراه با ساز و دهُل با هلهله با کِل

الهام نمی دانم که بعد تو چه باید کرد

بعد از تو حتمن می روم یک روز زیر گِل 

وچند سال بعد یک دیوانه در کوچه 

تو آمدی با بچه ای مثل خودت خُشگل

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بیدکی جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.bidoki.mihanblog.com/post/37

با سلام
ببخشید که مزاحم شدم
خواستم به اطلاع شما برسانم که
یک روش جدید که
دیگر کارت های اعتباری شما در مجاورت امواج موبایل و غیره نمی سوزد
برای اطلاع بیشتر به سایت رجوع کنید
با تشکر از شما

بیدکی جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.bidoki.mihanblog.com/post/37

با سلام
ببخشید که مزاحم شدم
خواستم به اطلاع شما برسانم که
یک روش جدید که
دیگر کارت های اعتباری شما در مجاورت امواج موبایل و غیره نمی سوزد
برای اطلاع بیشتر به سایت رجوع کنید
با تشکر از شما

گالری عکس بازیگران سینما جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.parspic.ir

سلام
وبلاگ خوبی داری
به من هم سر بزن
-------------------
گالری عکس بازیگران سینما
www.parspic.ir

دختر بارانی شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام:
خودتون دلتون 1حالی نمیشه که این شعرها را مینویسی؟
من که اشکم در میاد

مجنونم به خاطر او مینویسم.عریزم

الهام پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام چقدر جالبه من تا حالا شعری ندیده بودم اسم الهام داخلش باشه با اینکه اسم من الهامه اما هیچ وقت ارتباطی باهاش برقرار نکردم نمیدونم بقیه هم اینطورین یا نه البته من کردم و توی مناطق ما این اسم فقط روی هم سن وسالای من هست برای من خیلی اسم غریبه ایه فک نمیکردم هیچ وقت کسی عاشق دختری با اسم الهام بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد