زندگی

زندگی یک معماست، آن را با زیرکی حل کنید.
زندگی یک تجربه است، مرور کنید.
زندگی یک مبارزه است، شما برنده باشید.
زندگی یک کشتی است، با آن دریانوردی کنید.
زندگی یک سوال است، جوب آن را پیدا کنید.
زندگی یک وبلاگ است، آن را برای خود طراحی کنید.
زندگی یک موفقیت است، از آن لذت ببرید.
زندگی یک هدیه است، آن را دریافت کنید.
زندگی دعاست، آن را همیشه بخوانید.
زندگی درد دندان است، آن را تحمل کنید.
زندگی یک دوربین است، بنابراین بهتر است با صورت خندان و شاد روبروی آن باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر بارانی یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

باز هم سلام:
خوبی داداش آقا افشین؟
بابا ۱کم امیدوار کننده بنویس.دنیا که به آخر نرسیده

از عزیزانی که منو یاری ونظر میدهند وبه خاطر کمی احساس بدی در خودم ایجاد شده است که با دوستم دارم بهم میزنم به خاطر همین در مورد زندگی این چنین نوشتم.دوستار شما افشین با شما

دختر بارانی سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ق.ظ

بدان که فقط یک زمان بسیار مهم وجود دارد که حال است و مهمترین کس آن است که اکنون می بینی . زیرا هیچگاه نمی دانی که آیا کسی دیگر نیز خواهد بود که با او رو به رو شوی یا نه و مهمترین نیکی به اوست. زیرا انسان تنها برای نیکی آفریده شده است.

در جواب شما نتوانستم چیزی بگم (ولی منتظر یه نفرم برای همیشه).

دختر بارانی چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام:
متاسفم واقعا اما هیچ وقت چیزی یا کسی را به زور از خدا نخواه چون شاید واقعا به نفع هر ۲ طرف نباشه البته حرف من را تا ۲ یا ۳ سال دیگه نمیتونی درک کنی.
برات دعا میکنم .

توضیح میخوام:چون من از خدا چیزی را به زور نخواستم برای اینکه توی زندگی به همه چیز رسیدم وهمیشه واسه دیگران هم دعای خیرم پشتشون بود.الان فقط از خدا یه چیز میخوام که اون هم سلامتی خودم و دیگرانه پس سلامت باشید و از زندگی لذت ببرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد