باده نوشیده شده پنهانی

مرز در عقل وجنون باریک است  

کفر و ایمان چه بهم نزدیک است 

عشق هم در دل ما سردرگم 

مثل ویرانی و بهت مردم  

گیسویت تعزیتی از رویاست 

شب طولانی خون تا فرداست 

خون چرا در رگ من زنجیر است  

زخم من تشنه تر از شمشیراست 

مستم از جام تهی حیرانی  

باده نوشیده شده پنهانی 

عشق تو پشت جنون محو شده  

هوشیاریست مگو سلب شده 

من و رسوایی و این بار گناه 

تو و تنهایی و چشم سیاه 

از من تازه مسلمان بگذر بگذر 

دل دیوانه به دین عشق تو شد 

جاده ی شک به یقین عشق تو شد 

مستم جام تهی حیرانی 

باده نوشیده شده پنهانی  

 

 

 برای محرم چه در نظر گر فتین.الان دوماه پانزده روز مونده دوستان من

نظرات 2 + ارسال نظر
MyTheme چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

وبلاگ شما رو بادید کردم موفق باشید.

دختر بارانی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام:
مشکلاتتون حل شد؟دلتون باز شد؟

مشکلاتم تا حدی حل شد انشاالاه وبلاگ شما و من پیوسته و استوار به راه خود ادامه میدهیم.فقط شما اهل کجا هستید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد