بوسه ای بر لب عشق

بوسه یعنی وصل شیرین ۲لب             بوسه یعنی خسله در اعماق شب

بوسه یعنی مستی از مشروب عشق       بوسه راه خانه ی من و تو

بوسه گاهی گریه ی باران می شود       بوسه یعنی آتش گرمای لب

بوسه یعنی حس خوب طعم عشق          بوسه آتش می زند بر جسم و جان

بوسه یعنی لذت از دل دادگی              بوسه یعنی آغازی برای ما شدن

بوسه یعنی سر فصل کتاب عاشقی        بوسه یعنی عشق من با من بمان

بوسه رمز وارد دلها شدن                  بوسه را تکرار باید نمود

 ولی در کل این که یه خر تو رو بوس کنه بهتره تا این که یه بوس تو رو خر کنه

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ب.ظ

افشین جان وب قشنگی داری

تشکر از جواب فاطمه.وبلاگ رو واسه درد دل با شما عزیزان با کمک یاری

دوستان که به من نظر میدادند نوشتم.پس بخاطر تو.افشین

علی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ق.ظ http://indarya.blogfa.com

میدونی وقتی تو عشق شکست بخوری یعنی چی؟من یه پسر تک فرزند هستم و عاشق یه دختر شدم اونم عاشقم بود نمیدونم چیشد دقیقا روزی که قرار بود برا اولین بار با هم باشیم همون لحظه که گرمایه لباشو رو لبام حس کردم همون موقع یه پسر به گوشیش زنگ زد برداشم گوشیشو ج دادم واقعا چرا بهم خیانت کرد؟دو بار خود کشی کردم ولی از درد این موضوع هنوز در عذابم
اگه خواستی ز بزن باهات درد دل کنم

زندگی بالا و پایین زیاد داره پس برای ادامه زندگی فکری باید کرد آدمای سست عنصر به فکر خود کشی می افتند از آن عشق پوچ آن دختر دوری بکن و به دنبال عشقی بگرد که به عشق ایمان دارند و خدا نیز کمکت میکنه.

عشق سمیه شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.pedarandpesar4.loxblog.com

زیبا بود از وبلاگم دیدن کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد