رقص عشق(۱)

رقص عشق
گوش کن
خوب گوش کن
قلب من هم زبان دارد
که به آن می گویند:
" زبان دل " از قرار.


این زبان دل ،سخن نمی راند
واژه ی " عشق " را از حفظ نمی کند
تا دیکته دیکته شده ،
تحویلت دهد.



تو تنها تشنه ی شنیدن یک جمله هستی
جمله ای شامل دو کلمه:
" دوستت دارم " ،
تا با این جمله ، بر اسب مرادت بتازی.



ولی من این دوستت دارم را
به راحتی به تو نخواهم گفت
جون آسان بدست نیاورده ام
تا ارزان از دستش بدهم.

تو از " رقص عشق " زیر باران های بوسه
سخن می گویی ،
ولی من رقص عشق را در جایی دیگر
با شکلی دیگر ، می جویم
می دانی چرا؟


چون روح مرا می خواهند ، نه جسمم را.

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.silentmen.blogsky.com

توهین شاعر به حنجره ی زخمی ملت . شجریانیـــــــــــــــــها به ما بپیوندید.
درود بر خســـــــــــــــــــــــــــــــرو آواز ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــران

برای آگاهی از متن شعر از وب بازدید نمایید.

عزیزم وبلاگ تو مشاهده کردم موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد