خداحافظ همین حالا

 

با غرور بایست دست  هایت را پشت سر قفل کن و با من بخوان سرود جاودان ایرانت را 

ای ایران ای مرز پر گوهر                  ای خاکت سر چشمه هنر 

دور از تو اندیشه بدان                             پاینده مانی تو جاودان  

 

خداحافظ.. خداحافظ همین حالا 

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر بارانی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

فکر کنم یکی از افرادی هستید که سلیقشون را من دوست دارم(من عاشق این عکسم.برام خیلی خاطره داره).
میخوام ترم دیگه درس جغرافیا بردام که پایه‌ام قوی بشه

مگه شما انسانی یا جغرافیا میخونید و یه چیز دیگه کمتر کسی تونسته
سلیقه و اخلاقمو بدست بیاره.من قبل از عید میخوام برم کیش فکر کنم
اصفهانم ببینم.میخوام با تو بیشتر ارتباط برقرار کنم یه جوری باهام تماس
بگیر. میخوام ببینم اصفهانی ها چه جور آدمهایی هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد