احساس و عکس

گروه اینترنتی ایران سان

بارانی ات را بپوش و در آغوشم بگیر ..
ابر ، ابر گریه دارم ... !!


گروه اینترنتی ایران سان

خیلی ها فکر میکنند عشق سه حرفه ....ولی آنها در اشتباهند عشق همش حرفه....



گروه اینترنتی ایران سان

تو کوچه برفی ، رد پایی ست که بر نگشته ............... انگار قصه توست



گروه اینترنتی ایران سان

بعضی وقتا آدم آنچنان دلتنگ می‌شه، که اگه اونی‌ که نیست بفهمه، از نبودِ خودش خجالت میکشه....

گروه اینترنتی ایران سان

دلـــــــم تــــــنــــــگ شـــــــــده

برای عکس هایی که پاره کردم و سوزانـدمشان...
برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم...
حـتـی برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند و خـیـلـی دیـــرشناختمشان...!
برای بـی خـیـالــی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش...
خنده هایی که دارم فراموششان می کنم...
...
و برای خودم که حالا دیگـر خیلی عوض شده ام !!!


گروه اینترنتی ایران سان

پاکت نامه را

خالـــــے بفرست !

کلمات ،

احساست را محدود مے کند...!



گروه اینترنتی ایران سان

به نبوودنش عادت میکنی
ولی دلت
بودنش رو میخواد ...



گروه اینترنتی ایران سان

بیایید بر این باور باشیم که: ...
 امروز روز دیگری است ؛
عشق ما می تواند کمی بیشتر رشد کند...



گروه اینترنتی ایران سان

این روزها
حتی اگر خون هم گریه کنی
عمق همدردی دیگران با تو یک کلمه است :
 "آخی" !!!!



 

گروه اینترنتی ایران سان

همه شان همین گونه اند
امشب به قصه دلت گوش میکنند
فردا تورا مانند قصه ازیاد می برند....



 
گروه اینترنتی ایران سان

مردان هم قلب دارن
فقط صدایشان، یواش تر از صدای قلب یک زن است!
مرد ها هم در خلوتشان برای عشقشان گریه میکنند!
شاید ندیده باشی؛ اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگیشان قاب میکنند!
هر وقت زن بودنت را میبینم؛ سینه ام را به جلو میدهم،صدایم را کلفت تر میکنم
... تا مبادا...لرزش دست هایم را ببینی !
مرد که باشی ... دوست داری ... از نگاه یک زن مرد باشی ..!
نه بخاطر زورِ بازوها



 

گروه اینترنتی ایران سان

تو یادت نیست... ولی من خوب به خاطر دارم که برای داشتن ات ، دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت...


 

گروه اینترنتی ایران سان

هَــرکه مــی خــواهـی بـــاش
ایـن عادت مُـــشتَــرک انسـانهــاســت
تـــو نیــز ، روزی , ســاعـتی , لـَحظــه ای
احــساس خـواهـی کـرد کـــه . . .
هیــچکـَـس دوسـتت نَــدارد ...!

 

گروه اینترنتی ایران سان

منو نمیخواست
بتی که از من ساخته بود رو میخواست
واسه همین هر وقت خودم بودم دعوا داشتیم



 

نظرات 2 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ http://www.lover1390.blogsky.com/

سلام وب قشنگی داری زیبا بود به منم سر بزن

بانو سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ http://babayegheseha.blogfa.com

خیلی دلنشین بودند
همه شان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد